ელექტრო მანქანების მწარმოებლები ჩინეთში | კამპანია – ჩინური არ ნიშნავს ცუდს.
ელექტრომობილების (EV) ინდუსტრია სწრაფად იზრდება ბოლო წლებში და ბევრი მსხვილი ავტომობილების მწარმოებელი შემოვიდა ბაზარზე.ჩინეთში წარმოებულ მანქანებზე ზოგიერთმა ადამიანმა შეიძლება უვარგისად განიხილოს ქვეყანაში წარმოებული ელექტრომობილები. თუმცა, ეს სტერეოტიპი შორს არის სიმართლისგან.
მანქანების ბევრმა მსხვილმა მწარმოებელმა დააარსა ერთობლივი საწარმო ჩინეთში, თავისი ელექტრომობილების წარმოებისთვის და ამ მანქანების ხარისხი სხვა ქვეყნებში წარმოებული მანქანების ანალოგიურია. ისეთმა ბრენდებმა, როგორიცაა Audi, Mercedes, Ford, Volkswagen და Tesla, და ა.შ. თითქმის ყველა ცნობილმა ბრენდმა დააარსა საწარმოო ობიექტები ჩინეთში, ქვეყნის გამოცდილი მუშახელის და მოწინავე წარმოების შესაძლებლობების გამოყენებით.
მაგალითად, Audi-ს აქვს ერთობლივი საწარმო FAW Group-თან, რათა აწარმოოს ელექტრომობილები ჩინეთში, ხოლო მერსედესი თანამშრომლობს BAIC-თან მათი ელექტრო მანქანების საწარმოო ობიექტების შესაქმნელად. Ford-მა ასევე დააარსა ერთობლივი საწარმო Changan Automobile-თან ელექტრომობილების წარმოებისთვის, ხოლო Volkswagen-მა თანამშრომლობა SAIC Motor-თან ჩინეთში ელექტრო მანქანების წარმოებისთვის.
Tesla არის კიდევ ერთი მთავარი მოთამაშე ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე და კომპანიამ დიდი ინვესტიცია განახორციელა ქვეყანაში წარმოების ობიექტებში. სინამდვილეში, შანხაიში მდებარე ტესლას გიგაფაბრიკა არის მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი ელექტრომობილების წარმოების ობიექტი, რომელიც აწარმოებს მაღალი ხარისხის ელექტრომობილებს როგორც ჩინეთის, ასევე გლობალური ბაზრისთვის.
ეს ერთობლივი საწარმოები არა მხოლოდ ჩინეთის მზარდი მნიშვნელობის მტკიცებულებაა ელექტრომომარაგების ინდუსტრიაში, არამედ ადასტურებს ქვეყანაში წარმოებული პროდუქციის მაღალ ხარისხს. ეს ერთობლივი საწარმოები აწარმოებენ ყველაზე ტექნოლოგიურად მოწინავე და მაღალი ხარისხის ელექტრომობილებს ბაზარზე, რომლებიც აღჭურვილია უახლესი ბატარეის ტექნოლოგიით, მოწინავე უსაფრთხოების მახასიათებლებით და დახვეწილი დიზაინით.
მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, რომ ეს ერთობლივი საწარმოები არ არის უბრალოდ გზა უცხოელი ავტომწარმოებლებისთვის, რათა ისარგებლონ ჩინეთის დაბალი წარმოების ხარჯებით. უფრო მეტიც, ეს არის პარტნიორობა, რომელიც ორიენტირებულია საუკეთესოს შედეგების მისაღწევად – უცხოური ავტომწარმოებლის გამოცდილებასა და ტექნოლოგიაზე, ჩინელი პარტნიორის წარმოების შესაძლებლობებთან და ბაზრის ცოდნასთან ერთად.
დასასრულსკენ მინდა ავღნიშნო, მოსაზრება, რომ ჩინეთში წარმოებული პროდუქტები უხარისხოა, მითია, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც საქმე ელექტრომობილებს ეხება. ავტომობილების მსხვილმა მწარმოებლებმა დააარსეს საწარმოო ობიექტები ჩინეთში და აწარმოებენ მაღალი ხარისხის ელექტრომობილებს, რომლებიც სხვა ქვეყნებში წარმოების ანალოგიურია. დროა დავამსხვრიოთ სტერეოტიპი და ვაღიაროთ მაღალი ხარისხის პროდუქცია, რომელიც ჩინეთში მზადდება.